Administratief HR medewerker Parttime

Deel Vacature

Wij zoeken een enthousiaste HR Medewerker voor onze informele klant in Arnhem.

Het bedrijf is een toonaangevende speler in de bouwglasbranche.

Wat ga je doen?
In deze rol ben jij samen met je collega HR-medewerker en de HR Manager verantwoordelijk voor het volledige HR-proces.

Jouw werkzaamheden zijn onder andere:
– Administratieve HR-taken rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers
– Personeelsadministratie bijhouden en dossiers up-to-date houden
– Salarismutaties voorbereiden en controleren
– Coördineren van opleidingen zoals BHV en Code 95
– Diverse praktische zaken regelen, zoals bloemen, kerstpakketten en meer
– Collega’s adviseren en vragen beantwoorden over HR-zaken
– Actief meedenken en bijdragen aan een positieve, proactieve teamspirit

Wat biedt onze klant jou?
– Een afwisselende en uitdagende functie binnen een ambitieus bedrijf
– Mogelijkheden voor vitaliteit, zoals een fietsplan of korting op sportabonnementen
– Toegang tot een online leerplatform
– 25 vakantiedagen op fulltime basis
– Laptop en gratis fruit op het werk
– Werknemerskorting op eigen producten
– Een gezellig en informeel team

Dienstverband: Parttime (24 uur)
Salarisindicatie: €2.500 – €3.500 per maand

Heb jij interesse?
Neem dan contact met ons op

Contact

Vragen over deze vacature of functie? Aarzel niet om ze aan ons te stellen.

We kijken uit naar je sollicitatie!

Direct Solliciteren





Upload je cv/resumé of alle overige relevante bestanden Max. bestandsgrootte: 64 MB.

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Wat we aanbieden
Functie
Administratief HR medewerker Parttime
Waar
Arnhem
Werk tijden/uren
Loon
2500-3500
Kennis Niveau
Datum
oktober 17, 2025

Gerelateerde Vacatures

Bekijk andere Carrière opties

Adviseur Particulier

Financieel administratief medewerker

Administratief HR medewerker Parttime